zondag 13 maart 2011

trainingsweek 3

De Trainingsweek zit erop, deze week stonden er zes trainingen op het menu.
2x fietsen, 2x zwemmen en 2x lopen.
Het was even zoeken hoe dat ik deze week mijn trainingen ging afwerken, en op welke dagen ik ging zwemmen,fietsen of lopen.
Vermits ik de trainingen van Maandag tot Vrijdag allemaal afwerkt wou hebben, was het dus even zoeken.
In het weekend wou ik vrij zijn, want we zouden een heel weekend aan zee zitten, vermits ik aanwezig moest zijn als trainster op het BK veldlopen.
Maandag met de eerste looptraining begonnen, maar die kon ik afwerken op mijn atletiekclub HEAK samen met de atleten waaraan ik training geef.
Dinsdag ben ik dan na het werk op mijn fiets gesprongen en wat kilometertjes gedaan. Ik had pas van manlief een GPS garmin edge 705 gekregen en nu was het dus het ideale moment om die uit te testen.
En ik moet zeggen het is een luxe om zo te fietsen.
Woensdag heb ik in de voormiddag mijn eerste zwemtraining afgewerkt, en 's avonds dan de loopschoenen aangetrokken. Ik voelde dus wel in de benen dat ik voormiddag gezwommen had.
Donderdag heb ik dan mijn tweede fietstraining afgewerkt, maar wel binnen op de rollen. Bij gebrek aan een babysit moet je soms wat improviseren om je training toch gedaan te krijgen.
Vrijdag ben ik dan mijn laatste zwemtraining gaan doen, en het weekje zat erop.
Natuurlijk heel blij dat ik die trainingsweek perfect heb kunnen afwerken.
Hopelijk vallen de testen zaterdag ook een beetje mee, het begint op te korten.
Ik kijk er naar uit.
Tot weder schrijven.
Nancy

1 opmerking:

hilde zei

"een edge", gij se verwende scheet!! geniet ervan!