dinsdag 29 maart 2011

trainingweek 5

We zijn nu ondertussen toch al een tijdje verder, en ondertussen dus ook de vijfde trainingsweek afgewerkt.
Het was een zeer drukke week, met veel trainingen te verwerken.
Het was een weekje van  in totaal 4uur en 53min trainen.
Ik hoor sommige onder ons al denken, maar dat is toch niet zoveel he.
Maar je moet het dan wel nog gecombineerd krijgen met, werken gaan en een gezin runnen, en dan nog de activiteiten van de kinderen die erbij komen kijken.
Ik had deze week 2x het geluk dat mijn man en dochter met me mee ging tijdens een looptraining, loop namelijk niet echt graag alleen, heb liever gezelschap, de dochter dan wel met de fiets mee rijden natuurlijk, zij vind dit enorm fijn en wil later zelf ook triatlon gaan doen, als het aan haar ligt.
Er stond 1zwemtrainingen op het menu, 3x lopen en 2x fietsen.
De trainingen verliepen vlot, maar het was hectisch om alles gedaan te krijgen, maar achteraf is het dan een grote voldoening als het dan toch gelukt is.
Vandaag ons nieuwe schema van de komende twee weken doorgemaild gekregen, deze week weer een zware week met 2 zwemtrainingen, 1fietstraining die ik dan vandaag dan ook onmiddellijk afgewerkt hebt, het was heerlijk om te fietsen en het waren maar dertig km die gedaan moesten worden.
Er staan deze week ook nog 3 looptrainingen op het schema met een totaal van 23km wat toch al kan tellen voor mij.
Volgende week heb ik dan een rust weekje, met 1x lopen, 1x zwemmen en 1x fietsen, zal even afkicken zijn dan, maar mijn lichaam zal er wel dankbaar voor zijn dat het even beetje rust krijgt.
Jullie horen er nog wel van.
Tot de volgende........

2 opmerkingen:

Steven zei

Blijven gaan, Nancy.. 't gaat goed vooruit zo te lezen! :)

Dillie zei

Mooi zo. Geniet van je rustweekje. Je zal het nodig hebben voor wat komen gaat :-)