zondag 14 augustus 2011

Just for fun in Lommel

Vandaag de Just for fun mee gedaan van de eigen club in Lommel.
Zelfs ons dochtertje ging mee doen aan de Ironkid te Lommel, Om Tien uur dan ook al richting Lommel vertrokken omdat onze dochter om half twaalf zou starten met het zwemmen. Eerst nog de nummers afhalen in het centrum van Lommel en dan richting zwembad, want daar mochten de kinderen die mee deden aan de Ironkid een half uurtje zwemmen om daarna dan 3km te fietsen in groep en dan nog 400m lopen in het centrum van Lommel.
Ze kwam als vijfde algemeen over de streep en werd Tweede meisje van in totaal 37 deelnemertjes, dus de opvolging is verzekerd want ze heeft dat heel goed gedaan bravo meid ga zo door.
Dan ik me klaar maken en met de fiets richting kanaal. Ik had besloten om vandaag zonder wetsuit te zwemmen vermits het toch maar 200m was, om twee min voor tijd werd ons gezegd dat we in het water mochten, ik toch nog 1min langer gewacht kwestie van niet teveel kou te hebben, me een goed plaatsje gezocht richting boei en weg waren we. De eerste 100m aan 2min afgelegd dit ging echt wel goed maar na het draaien aan de boei ging het iets minder, niet meer zo kunnen oriƫnteren en beetje zig zag zwemmen.
Op 5min02 was ik dan uit het water waar ik toch tevreden mee ben.
Richting wissel deze ging ook vlot vermits ik me al niet uit mijn wetsuit moest wringen, de fiets op en weg wezen voor 8km oh wat een zware benen,  ik dacht vandaag eens sneller te fietsen als anders vermits het toch maar 8km was dat viel dus beetje tegen want ik kwam niet boven de 30 per uur. het was in het centrum wel wat oppassen omdat we daar over kasseien moesten en die waren nog nat. ik kwam met fietsen op 17min de wissel in.
Het laatste onderdeel lopen ging me deze keer beter af als anders misschien ook omdat het wel heel kort was het zat er na 1,5km al op in 6min45 dus daar ben heel content mee.
Over het algemeen is mijn just for fun dus goed mee gevallen en ben ik tevreden met een eindtijd van 29m54.En dan ook nog als tweede dame over destreep gekomen dat doet ook eens deugd.
Dit was mijn laatste wedstrijd voor de grote dag van 7 september te Knokke daar word het mijn eerste 1/4 de ik zal heel blij zijn als ik deze tot een goed einde kan brengen.
tot de volgende dus in Knokke

2 opmerkingen:

kaat zei

Supermoedig ! zonder wetsuit ! Vorig jaar deden wij (ook Odile, Jess) daar voor het allereerst mee en kregen de microbe te pakken ! Die For Funs zijn wel supergoed om je overgangen te oefenen ervaring op te doen ! En flink gedaan zeg ! Brrrr... nu toch iets warms drinken ? Succes in Knokke ! Ik zie er al naar uit je verslag te lezen !

Steven zei

De zwintriathlon wordt een knaller, je gaat dat prima doen!!