zondag 1 mei 2011

Wedstrijd TNF trail Challenge Merksem

Vandaag stond er een 5km wedstrijd op het schema, enige tijd geleden hadden Griet en ik al gekozen voor de TNF Challenge te Merksem.
Daar samen gekomen, en de sfeer zat er al weer meteen in.
Catherine was weer van de partij om foto's te nemen waarvoor onze dank.
En Eric en de kinderen staan altijd paraat om me aan te moedigen, doet deugd als er van aan de kant geroepen word dat je goed bezig bent.
Om half vier was de start van de 5 en 10 km er was vandaag heel wat volk op af gekomen er waren meer dan 200 vertrekkers.
Daar stonden we dan tussen de menigte ons afvragen van hoe het parcour zou zijn en hoe we het er vanaf gingen brengen.
Rustig vertrokken en het voelde meteen goed aan, het was warm maar er werd veel in de bos gelopen, het was een pittig parcour met heel wat bergjes in. Begin van de wedstrijd zijn Griet en ik dan ook samen gebleven, en maar goed dat ik dat gedaan heb want anders had ik me alweer opgeblazen denk ik.
Dan heeft Griet me een hele lange tijd op de hielen gezeten, maar er kwam beetje ruimte tussen ons,af en toe dacht ik nog dat ze terug ging komen. Knap gedaan meid.
Aangekomen in een tijd die ik zelf niet verwacht had,( 28'20) op mijn klok, we waren alle twee zeer content, want vlak achter me kwam Griet ook zeer tevreden " over de streep".
Nu hebben we dus ondervonden dat ons schema van trainer Stijn zijn vruchten afwerpt.
Op naar ons volgende doel en dat is op 29 Mei de eerste 1/8ste triatlon in Zwevegem hopelijk valt het ook zo goed mee als vandaag maar dat is afwachten tot we over de streep zijn, en dat zal een beetje meer afzien worden.
tot de volgende

2 opmerkingen:

Griet zei

Fantastisch gedaan Nancy !! You go girl !! Train nog goed verder en binnen 4 weekjes onze eerst triatlonwedstrijd!!

Steven zei

Da's een mooie tijd, daar zit toekomst in ;) Goe bezig!!