donderdag 24 februari 2011

Dromen van selectie

Op een dag was ik een een boekje van Stop & Go het project " over de streep "van de VTDL tegen gekomen.
Na het artikel gelezen te hebben , was ik natuurlijk in de mood om me eens in te schrijven voor deze uitdaging.
Dus ik mijn motivatiebrief geschreven en maar hopen op een selectie.
Na lang wachten dan het mailtje gekregen van Stijn Demeulemeester ( onze trainer ) dat ik bij de laatste zes geselecteerde was. Bij deze werd ik ook uitgenodigd voor een gesprek want er mochten er uiteindelijk maar vier overblijven.
Dus zo doende de afgesproken dag op gesprek geweest, en daarna maar weer afwachten op het verlossende mailtje, dat waren wel een paar dagen stressen en mijn gezin zal het wel gevoeld hebben.
Maar ze steunen me volledig.
Dan eindelijk het mailtje, en dat begon met HALLO OVER DE STREPER.
Dus dat klonk al goed, ik was super gelukkig, maar aan de andere kant ook zo van " oei dit word echt ".
We hebben dan ook maar in de mail een datum afgesproken om de eerste keer eens samen te komen met de
4 over de strepers.
Dat was dus op 19 FEB.
Dus afwachten maar tot de grote dag.

Nancy

Geen opmerkingen: